| Schrijver |
Bericht |
Aagje
Senior Member
Lid geworden: 12 mei -2009
Online status: Offline
|
 Onderwerp: Kleddernatte dinsdag. Geplaatst op: gisteren om 10:05 |
Ik heb net alweer een behoorlijke hoeveelheid water op mijn hoofd gekregen tijdens de wandeling, wat een verschil met gisteren en zondag.
R. heb ik net gemaild dat hij vis mee moet nemen van de markt in de stad voor vanavond.
Roodbaars of poon, de keus is aan hem.
Weten jullie het al?
|
IP gelogd |
|
vlijtigelies
Senior Member
Lid geworden: 27 augustus -2006
|
 Geplaatst op: gisteren om 10:18 |
na een paar dagen weggeweest heb ik altijd terug veel zin om heerlijk te koken. maar er zijn zo veel klusjes te doen altijd.Deze middag weer met moeder voor een ander oorapparaat. Wij zitten in de gratis proefperiode en ik word er ondertussen orendol van. Voor mijn part is ze beter , of wij tenminste af zonder. Ze laat het steeds zo laag afstellen dat het eigenlijk geen effect heeft , maar dan is het voor haar goed.
Ik vraag mij nu dus echt af of het enige zin heeft. Zelfs als ze goed zou horen, luister ze toch ook nooit naar wat je te vertellen hebt.
Ik heb nog gegrilde aubergine en courgette en pruts daar mee verder.
|
IP gelogd |
|
mauritsenole92
Senior Member
Lid geworden: 21 augustus -2006
Lokatie: Netherlands
|
 Geplaatst op: gisteren om 10:53 |
|
Nou, wat een weer zeg. Hier vanavond een hele grote lauwwarme (althans voor de mannen dan) aardappelsalade met heel veel groenten erin, ik eet hem koud, want ik ga even naar de kroeg.
|
IP gelogd |
|
Daphne
Senior Member
Lid geworden: 24 september -2006
|
 Geplaatst op: gisteren om 11:27 |
In eerste instantie geplaatst door vlijtigelies
Zelfs als ze goed zou horen, luister ze toch ook nooit naar wat je te vertellen hebt.  Dacht dat alleen mijn moeder en schoonmoeder zo waren. Ik weet nog steeds niet wat we zullen eten
Aangepast door Daphne - gisteren om 11:27
|
IP gelogd |
|
vlijtigelies
Senior Member
Lid geworden: 27 augustus -2006
|
 Geplaatst op: gisteren om 12:22 |
In eerste instantie geplaatst door Daphne
Zelfs als ze goed zou horen, luister ze toch ook nooit naar wat je te vertellen hebt.  Dacht dat alleen mijn moeder en schoonmoeder zo waren. Ik weet nog steeds niet wat we zullen eten
Komt nog bij dat ze altijd klaagt dat wij niets tegen haar vertellen. Want ze wil wel alles weten, maar heeft dan een heel andere versie in haar hoofd gemaakt over het gebeurde.
En geloof mij, het zijn fantastische verhalen die ze eromheen weeft. Daar kunnen wij dan met zijn allen gelukkig nog mee lachen.
|
IP gelogd |
|
amboseli
Senior Member
|
 Geplaatst op: gisteren om 14:47 |
Deze middag weer met moeder voor een ander oorapparaat. Zwijg mij over hoorapparaten! Mijn moeder heeft er maanden over gedaan om eindelijk een beslissing te nemen welk ze nu zou nemen. Ik denk dat ze het hele assortiment geprobeerd heeft. En telkens zei ze dat ze niet beter hoorde dan zonder hoorapparaat. Dat beweert ze nog altijd. Wij merken echter wel degelijk een heel groot verschil. Maar zij is zó koppig dat ze het gewoon niet wil toegeven. En verder ben ik vandaag heel kwaad op de weerman, en ook op mezelf. Ik was vandaag afgesproken met mijn zus in Leuven, maar omdat de weerman zo'n slecht weer voorspelde, hebben we het afgeblazen. Het heeft hier sinds 10u vanmorgen geen druppel meer geregend. De zon komt er zelfs door. Nondedju.  Vanavond lasagna bolognese.
Aangepast door amboseli - gisteren om 14:53
|
|
***Women and cats will do as they please. Men and dogs should relax and get used to the idea.***
|
IP gelogd |
|
erinn
Senior Member
|
 Geplaatst op: gisteren om 16:05 |
Brr vandaag al even de verwarming aangehad!
Vanochtend geen idee en opeens komt het dan 
sperzieboontjes, gekookte aardappelen en een (runder) gehakt bal.
Heb eens een keer kant en klare gehaktkruiden gekocht zoals "slagers die maken."
Het zal mij benieuwen.
|
IP gelogd |
|
Matisse
Senior Member
Lokatie: Netherlands
|
 Geplaatst op: gisteren om 16:15 |
In eerste instantie geplaatst door Aagje
Ik heb net alweer een behoorlijke hoeveelheid water op mijn hoofd gekregen tijdens de wandeling, wat een verschil met gisteren en zondag.
Idem hier en merk dat het lijf moeite heeft met omschakelen naar herfstweer. Niet de enige met balen zakdoeken, de helft van de hondeneigenaren die ik tegenkom niest en snottert zich gek.
Weer pannenkoekendag vandaag: met spek & maple syrup en met appel & dulce de leche. Gelukkig geen kinderen die mee eten dit keer.
|
IP gelogd |
|
amboseli
Senior Member
|
 Geplaatst op: gisteren om 16:27 |
In eerste instantie geplaatst door erinnBrr vandaag al even de verwarming aangehad!
Onze slaat geregeld aan, en dit al meer dan een week. De thermostaat staat overdag standaard op 21° en dat halen we niet zonder verwarming. 's Avonds zitten wij bij de haard. Heel gezellig, alleen jammer dat dat eind augustus al moest gebeuren.
|
|
***Women and cats will do as they please. Men and dogs should relax and get used to the idea.***
|
IP gelogd |
|